onsdag 2 juni 2010

Här inne händer det inte mycket måste jag säga...

Men ni skulle vara här hemma. Känns som om jag har lite för många bollar i luften just nu. Jag har fortfarande kontrollen och betar av en sak i taget. Lite därför det varit öde här inne.
Jag började jobba heltid den här veckan och det är helt ok. Önskar dock att jag haft min lediga dag för att ordna en del. Klara fyller år på måndag och vi ska ha kalas på söndag, ska fixa lite inför det. Och lördag ska vi på bröllop och gissa vem som inte fixat färdigt med kläder...har varit ut på stan idag men hittar inget. Men det löser sig säkert. Har ju fått ett litet uppdrag oxå men det ska jag berätta mer om en annan gång.
Jag har två layouter som lyckats bli färdiga i röran av allt annat.Elsas dagisfoto från december 2009. Mamman (jag) hade ju missat att det var fotografering men den här tjejen behöver ingen styling, så himla söt ändå.Här har vi flickorna när vi besökte chokladboden förra sommaren. Dom förälskade sig i dessa underbara kattungar. En väldigt enkel lo där jag varit duktig att använda mig av min Qk och cuttlebug. Blombradsen är från sylvias.

Det får bli allt för ikväll. Har några måsten till innan det blir kväller.

Tack för att du tittade in,

kram maria