torsdag 3 juni 2010

"Kommentarer"

Igår försökte jag fixa med inställningarna på bloggen så det skulle vara lättare för alla att lämna kommentarer. Vet inte riktigt vad jag gjort men på inlägget från igår kom det inte med "kommentarer" alls. Försöker igen och hoppas det ska gå bättre idag.

Jag vet ju att det är några som tittar in ibland men inte kunnat lämna något spår. Hoppas det ska gå lite bättre nu. Prova att klicka på kommentar och sen anonym. Skriv gärna i inlägget vem det är ifrån. Jag blir verkligen superglad när någon lämnat en kommentar behöver ju inte vara mer än ett "hej"

Hoppas ni får en trevlig dag, här skiner solen så det är bara att njuta.

kram maria

5 kommentarer:

Anonym sa...

Testing testing!!!

//jag

Sari Hänninen sa...

tjennaaaa - jag testar gärna... o jag blir lika glad varje gång jag ser att du är hos mig och hälsar på...

o jag kan ju inte låta bli att vara fullständigt förälskad i dessa tgf-stämplar... allra helst cheeky cherry collection-stämplarna... jag blir ju helt tossig när jag tittar på dem!!!! :-)

Anonym sa...

Nu ska jag prova igen då :-) hoppas att det funkar! Tack för inbjudan idag. Duktig du är som fixat!! Massor av kramar /Ullis

Anonym sa...

Hej Maria! :)
Det har varit lite klyddigt att kommentera men jag hoppas att det fungerar nu :)

Så fina lo:s du gjort!! Jag fullkomligt ÄLSKAR den översta. Färgvalen är otroligt snygga :)
Den understa är så vacker och lugnare i färgvalet men gör verkligen fotona rättvisa. Det är ena riktiga sötgökar, dina flickor!

Kram ♥

Lilla07an sa...

Jättefina LOs Maria! Å appropå kattungar så har vi 4 vi vill bli av med. Ifall du hör nån som vill ha så kan du tänka på mig.*blink, blink*.
/M