måndag 7 juni 2010

Studentkort

Det ligger ju verkligen i tiden för ett studentkort. Jag har endast gjort två i år, brukar bli några till men det har inte funnits tid. Det här kortet är till en kille och det är dom som är svårast tycker jag.

Stämpeln är från magnolia, en äldre kollektion. Killen slänger mössan över huvudet men jag har istället skurit ut den och satt den på huvudet. Pappret är ett gammalt från Creative Imaginations. Diecutsen från K & Company. Måste väl säga att kortet blev lyckat för jag sålde det direkt och fick en beställning på ett likadant.

Idag kompade jag ut lite tidigare från jobbet och hämtade barnen. Lilla Klara fyller 2 år idag så vi har haft kalas i två dagar. Fy vad tiden går fort, hon var ju nyss en bäbis. Mysigt och lyxigt att få lite bonustid idag.

Ha det gott,

kram maria

Inga kommentarer: