torsdag 23 september 2010

ÄNTLIGEN!!!!

Jag är så glad att äntligen få släppa min nyhet. Jag har vetat nu ett tag och därför är det ju extra kul.
Jag fick för ett tag sen ett mail med frågan om att bli inspiratör på Scrapptorget , tänk lilla mig ville dom ha med. 
Självklart svarade jag JA!! 
Scrapptorget är en inspirationsblogg som bjuder på massor av trevligheter både inom kort, altrat och layouter. Det är underbara, härliga och begåvade flickor som deltar i teamet. Jag är så stolt att få vara med och hoppas verkligen att jag ska kunna inspirera nån därute.  

Den 28 september är det premiär för mitt första inlägg. Men vänta inte till dess utan gör ett besök redan nu. (Länk finns längre upp) Det finns massor av inspiration att hämta.

Nu ska jag dyka ner i min lilla scrapvärld ett tag :-)

Kram maria

4 kommentarer:

Louise sa...

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!!!!!!
Jag är sååå glad för din skull! Men jag har hela tiden vetat att det inte skulle ta lång tid innan ngn fick dig på kroken. ;) Du är så otroligt duktig :)

Skall bli spännande att följa detta! :)
Kram

Unknown sa...

Jätte grattis och lycka till! Jag kan mycket väl förstå att de valt ut dig. Du gör bara så fina saker, speciellt dina LO´s är så snygga.

Kram Ingela

pysselsandra sa...

Men gud vad kul för dig, grattis! Jag blir inte förvånad! Du är otroligt ducktig och inspererar mig och många andra till många fina LO. När ide torkan hopar sig så går jag in och tittar på din sida och då brukar det släppa =) Grattis kramar från Sandra!

Lilla07an sa...

Ja, då kan jag äntligen få skriva VÄLKOMMEN offentligt också :) Ska bli SÅÅÅ kul att ha dig med i teamet.
Kram ,kram /M