söndag 12 september 2010

Hej hej...

Här inne händer det inte så mycket spännande...känns lite glest mellan inläggen just nu. Men det ska nog bli bättre snart. Det har inte blivit så mycket tid vid pysselbordet den senaste tiden. Så mycket annat som det ska fixas med. Idag har jag varit ute i solen och gjort höst bland mina krukor. Det blev så tomt så nu måste jag nog köpa mig en liten höstblomma för att klara övergången.

Jag har under veckan gjort färdigt en layout men det har verkligen tagit hela veckan. Jag har gått förbi och pillat lite, flyttat på något. Förstår inte att det ska vara så svårt ibland. Jag skulle behöva en scrapträff för att få lite flyt tror jag. Jag brukar verkligen komma igång på dom. Lo handlar om envisa Klara som "oxå kan cykla" Hon kan ju allt den lilla damen.

Jag har använt mig av papper från basic gray och creative imagination. Husen är från en gammal leksakskartong som jag inte kunde göra mig av med (glad för det nu), träden från maya road och bokstäverna diverse.

Klurar och jobbar på något annat oxå... spännande!!! Det närmar sig sakta, snart ska jag berätta...

Tack för att du tittade in och lämna gärna en kommentar. Hoppas ni alla får en trevlig vecka,

kram maria

4 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhh ännu en toppen LO från gulliga Maria!! =) Det gör väl inget att det är glest mellan inläggen när man levererar så fina alster som du gör!! ;-)

Stora kramen till dej

Louise sa...

Underbart jobbat Maria! :) Så gulligt!
Visst är det så ibland, att tiden inte räcker till. :( Men det är som Maritha skriver. Det är inte kvantiteten som är viktig utan kvaliteten ;)

Härliga ord i min blogg *sträcker på mig*

Kram!

Unknown sa...

Oh vilken snygg LO. Så vackra färger. Husbilderna var ju underbara, ibland ska man inte ha för bråttom att kasta iväg saker och ting. Mitt problem är bara att jag lägger saker på "fiffiga" ställen (tycker jag) och glömmer bort dem helt och hållet.

Skön vecka på dig också

Kramar från Ingela

Lilla07an sa...

Vi får väll fixa en träff då :) Du kunde inte på lördag va? Jag hoppas jag kan åka då, men vet inte än. Hoppas det blir nån fortsättning sen också, annars blir det trist.
Skulle va lite kul å träffas å tjottra lite :)
/M