onsdag 8 december 2010

Hej på er,

Idag är det vår lediga dag och jag passar på att njuta. Efter jul går jag upp till heltid och då är det slut på dom här härliga dagarna. Därför är det ju extra mysigt nu när det ska julstökas. Vi har haft ett pepparkakshus på gång hur länge som helst och idag tog vi tag idet och dekorerade. Vet inte om det kom mer godis i munnarna än på huset. Det räckte till båda i alla fall =)

Idag är det jag som bloggar lucka 8 på Scraptorget. Titta in du oxå!!! Under december pågår det en utlottning där inne varje söndag, passa på att vara med.

Ett litet smakprov på vad jag bloggar idag...


Nyfiken på mer...kika in på torget.

Nu ska jag passa på att mysa upp mig i soffan medans Klara sover middag. Onsdagsmys!!!

Kram maria



3 kommentarer:

Maritha sa...

Hej gumman!!
Oj så mycket fint du gjort,ser ju ut som en hel julby!! =) Härligt att höra att ni får mysa på onsdagar ett tag till(ett litet tag ialaf)...=)
Ha det så bra
Kram Maritha

Louise sa...

Hej gumman :)
Det låter så härligt när du beskriver era lediga dagar :) Får mig att drömma om liknande under :)
Så många fina saker du hade gjort :) Underbart att se :) Du är helt otrolig på att få ihop helheten :)
Kram!

Lilla07an sa...

Åh, pepparkaksgubbarna var ju skitfina. Finns det nån mall på dem eller nåt?

Kram /M