fredag 3 december 2010

Mera julkort...

Hej,

Ja då var det helg igen. Vi har inget speciellt planerat utan ska bara ta dagarna som dom kommer.
Jo just det, jag har ju lovat att vi ska göra ett pepparkakshus. Det ska bli mycket spännande eftersom det blir mitt första. Jag verkligen njuter av alla julförberedelser. Så mysigt!!!

Vid mitt pysselbord har det varit julkortsverkstad. Under veckan har jag gjort färdigt tre styckna.
Alla korten är gjorda med stämplar från magnolia och färglagda med distresser.




BIlderna är inte det bästa nu i dessa mörka tider, jag har gjort mitt bästa för att ljusa upp dom lite. Blir inte riktigt bra det heller men vad gör man...

Tack för att du tittade in hos mig. Hoppas ni får en trevlig helg med mycket mys.

Kram från mig,

Maria

3 kommentarer:

Cards By MI sa...

Tjusiga! Särskilt det sista. Kanonfint!
xMarie

Louise sa...

Oj, hos dig hr flitens lampa lyst ser jag :) :) Det gillar jag ;) Då kan jag njuta här extra länge!!
Jag måste säga att jag gillar alla korten, de är väldigt vackra :) Men...min favvo är definitivt det första :) Så snygg färgkombi :)
Kram och ha en trevlig kväll :)

Maritha sa...

ÅHHHH heeeelt underbara kort gumman!! det röda och turkosa va bara YBERFINT!! =)

Lycka till med baket,jag gjorde ett hus själv en gång.....men det fick bli den gången det.....så mer ut som ett rivningshotat gammalt skjul!!!!

Ha det bäst
Kram Maritha