söndag 19 december 2010

Som gubben i lådan...

...så känner jag mig lite nu. Poppar upp här ibland =).

Jag blir så glad när jag ser att det är några som troget tittar in hos mig varje dag fast det inte händer något alls. Tack!!!
Det har ju inte hänt så mycket nu heller. Inte som jag kan visa upp i alla fall. Eftersom julen närmar sig har det varit mycket förberedelser inför den. Jag har pysslat en del men jag kan inte visa något här för då blir det ju ingen överaskning. Jag vet att "hon" tittar in ibland och får därför hålla lite på det.

Ikväll har jag faktiskt scrappat en layout för första gången på lääänge. Åh va kul det är!!!! Jag ska försöka hitta ljuset imorgon så jag kan fota.

Lämnar er ikväll med en underbar bild på våra tomtenissar. Se nu till att vara riktigt snälla så ni får många paket.


kram maria

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är en trogen beundrare som kollar in varje dag :-) Va fina och underbara tomtenissor!!! Saknar dig! KRAM Ullis