lördag 4 december 2010

Julkort...

Hej...va kul att du tittar in hos mig...

Här hemma har det varit en skön dag med inga måsten. Flickorna har kompisar och jag har faktiskt slö tittat på en film nu på eftermiddagen. Det händer inte ofta kan jag säga. Bara att njuta när man får möjlighet.

Innan jag hoppade till kojs igår limmade jag det sista på ett julkort. Även detta är med en stämpel från magnolia. Lite lika ett av korten från tidigare inlägg men nu med en tjej.


Efter det här kortet städade jag upp på mitt bord. Det kom nya bilder i brevlådan nu i veckan så jag ska ta tag och försöka komma igång med lite scrappande. Jag gissar att jag kommer sitta här ikväll och rynka pannan. Får nog ge mig ut på skissjakt för att få lite inspiration.

Önskar er en trevlig lördagskväll,

kram maria

3 kommentarer:

pysselsandra sa...

Hej Maria vilka fina julkort du gör!Jag har fixat massor med tags åt dig så du vet =) pojkarna på jobbet tror jag blivit galen när jag ska ha alla lappar =) Ha det så bra, kramar Sandra!

Unknown sa...

Hej!

Jättefint julkort med vintagekänsla som jag gillar så mycket.

Kram Ingela

Chris_P sa...

Supersnyggt julkort! Gillar färgerna!!

God Jul!