lördag 25 december 2010

Juldagen...

...är för mig en dag att bara få vara på. Barnen leker med sina nya saker och jag njuter. Kanske smaskar jag på nån god julpralin =). Det är en härlig dag.

Det är i år oxå dagen då jag gör mitt sista inlägg på Scraptorget. Jag har efter lite funderande bestämt mig för att hoppa av som inspiratör. Jag börjar jobba heltid efter nyår och känner redan nu att jag inte hinner med att scrappa för min egen del. Känns lite fel att försöka inspirera andra då.
Jag bjuder på en julig Lo idag...


Titta in på torget så berättar jag lite mer...

Hoppas ni får en fortsatt skön julhelg.

kram maria

2 kommentarer:

Maritha sa...

Så härligt att se dina LO:S ,dom inspirerar verkligen!!
Ja nog inkräktar heltidsarbetet på pysseltiden det ska gudarna veta....man kan vara så knäckt på kvällarna att man inte ens orkar tänka på pyssel!! =) Men då får man ta tag i det på helgerna ist....(ja om inte familjen tror att man ska umgås med dom då såklart...hi hi)

ha det så skönt
Kram kram Maritha

Anonym sa...

Fiiint!!!