tisdag 21 december 2010

Tittar in igen...

...det är nästan så jag chockar mig själv =)

Idag har det verkligen vräkt ner snö här. Jag tycker om snö och älskar vintern vit och lite kall.
Men nu får det räcka ett tag!!!  Jag har varit ute och skottat två gånger idag och vi har en stor gård så nu är jag trött på det här. Det får gärna snöa mer men om nån vecka eller så. Tänk va lämpligt om det bara gick att bestämma. Men ingen rår över vädergudarna. Bara att gilla läget.

Härom kvällen tog jag tag och scrappade min första Lo på läänge. Jag tog några bilder från i sommras för att få upp värmen lite. Bilderna är från en utflykt som flickorna gjorde med pappa Johan till Mittjas vallen som ligger en bit härifrån.



Eftersom jag ofta har många bilder så har jag börjat använda mig av fotofickor i olika format. Just den här är 30x30. Men jag änvänder gärna fickor i andra format för att göra albumen lite mer spännande och roliga. Det här är så super när man har många bilder.
Papprena är från crate.

Ja nu börjar det verkligen närma sig den stora dagen och här hemma är spänningen stor. Vi ska ha släkten här på fredag och jag tror vi blir 21 st. Mysigt!!! Men jag har börjat inse idag att jag måste börja ta tag i lite förberedelser. Det har kännts så långt borta. Ikväll har jag kokat knäck och nu ska jag nog ta tag och röja lite. Men jag har bestämt mig för att inte stressa, det blir jul ändå =)

Ha det gott och tack för att du tittade in,

kram maria

1 kommentar:

Maritha sa...

Åhh dina LO:s säger jag bara!!! =) Så himla fint med alla halvpärlorna.....snyggt!!

Ha det bra vännen
Kram kram