söndag 20 februari 2011

Blogaward!!!



Bättre sent än aldrig får jag väl säga. Fick den här awarden förra veckan av underbara Louise. Har du inte besökt hennes blogg förut så rekomenderar jag ett besök. Jag gjorde mitt första för mer än ett år sen och har varit fast sen dess. Hon är en underbar kortmakerska. Men det är inte bara kort utan en del altrat och ibland dyker det oxå upp en och annan Lo. Sen att hon är underbart trevlig och go det får man på köpet =)
Tack Louise för den här utmärkelsen, jag skickar den raka väden tillbaks till dig med en stor kram.


Den här awarden ska skickas vidare till 3-5 personer som man beundrar. Så nu kommer det svåra...

Maritha en underbar bloggvän som jag vet redan fått denna utmärkelse men som oxå är värd alla. Hon gör massor med underbara kort men det kan dyka upp lite av varje. Det är så kul att titta in och se vad hon hittat på. Hon är en stor inspiration. Lämnar alltid goa kommentarer efter sig som värmer. Tack!!

Sandra en tjej jag oxå lärt känna genom denna underbara hobby. Hon gör både kort och layouter och är en mästare på att använda sig av utstansat.Alltid kul att se vad hon hittar på.

Ninni/Ingela Inne hos Ingela hittar du dom mest gudomliga kort i vintage och shabby shic stil. Jag suckar av avund varje gång. Får ju inte riktigt till den stilen själv.

Listan skulle kunna bli väldigt lång. Jag hittar nya spännade bloggar nästan dagligen. Försöker vara duktig och lämna spår men det blir inte varje gång. Jag vet ju vad glad man blir när någon tagit sig tid och skrivit några ord =)


kram maria

3 kommentarer:

Maritha sa...

ÅHHH tack goa raring......jag blir så glad varje gång jag får en sån fin award!! Tack för dina fina ord om mej *rodnar* =)
Stora kramar i massor vännen

Unknown sa...

Tusen tack för dina fina ord ( en tår rullar på min kind).

Kram Ingela

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack