tisdag 1 februari 2011

Ett kort!!

Hej mina vänner...

Spännande tider väntar. Jag gjorde en beställning hos Stellas.se under julledigheten och nu äntligen är paketet på väg. Tjoho!!! Det är nästan så att jag glömt bort vad jag beställt. Jag kommer rusa hem varje dag =) Tänk vad kul det är med nya saker. Och alla vårnyheter som kommer...nästan så jag inte kan titta. Jag blir ju alldeles sjuk, vill ha allt.

Idag tänke jag visa ett kort med min underbara kina tjej från The Greeting farm. Hittade henne färdigmålad i hyllan när jag städade. Synd att hon bara ska ligga där...


Papprena kommer från Kaiser. Band och medaljong från panduro.

Nu ska jag ta mig själv i kragen och stoppa mig i säng. Öppnar vår förskola 5.45 imorgon och måste åka hemifrån 5.15. Suck...

kramen maria

4 kommentarer:

Louise sa...

Åh, shiiiit vad det här är läckert!!!
Älskar rött och svart i färgkombination med varann :) Supersnyggt och jag älskar layouten och designpapperna du använt :)

Kram!

Maritha sa...

Åhhhh så härligt kort vännen!! Jag är ju så dålig att skapa i rött och svart,men du är ju verkligen hur duktig som helst på alla färger!! Detta är så coolt!! =)

jag fick ett paket idag som jag beställt,det är ju ren och skär lycka att komma hem och få öppna dom....jaaaaa jippi!!!

Kramen

Unknown sa...

Helt fantastiskt underbart kort. Det har verkligen en japansk känsla. Vilket vackert papper du har som bakgrund, det gör mycket av kortet. Hoppas att vi får se mer skapelser här fram över med dina nya pysselprylar.

Kram Ingela

pysselsandra sa...

Hej Maria =)
Jag bara älskar när du gör kort med den där fina stämpeln. Du får det alltid att se helt perfeckt ut =) Ja det vore trevlig om vi kunde träffas nått tag men jag tror alla har haft det fullt upp nu. Jag missade ju förra gången så nu börjar jag bli orolig här hemma. Ska försöka få ordning här så jag också ska kunna hålla i några träffar =) men det är ett tag kvar innan det blir färdigt. Ha det bra så bra, många kramisiar från mig!!