söndag 6 februari 2011

En Layout...

Hej hopp,

...nu var det nån dag sen igen. Tiden springer iväg och det har inte funnits utrymme för uppdatering. Men jag har tagit mig tid att scrappat lite =) Det som jag jobbat på under veckan får vänta för idag tänkte jag visa en Lo som jag deltagit med i  januari utmaningen hos Scrapgalen. Utmaningen var att använda endast två färger. Svart och vitt fick förekomma men ej dominera.
Jag valde att använda blått/turkost och rött. Jag gillar kontrasterna mellan dessa färger.


Bilden är på Elsa när hon provar mina läsglasögon (japp, åldern har kommit ikapp mig och jag behöver sånna för att se när jag scrappar) Visst är hon söt!!!,

Mönsterpapper från sei "poppy" och Bo bunny. Bandet med blommorna är från Websters page. Dom är helt underbara tycker jag.

Nu är det bara att vänta och se vem som vinner. Ett presentkort i shoppen ligger i potten.

Jag fick mina grejer från stellas.se i veckan och säger som Maria Montazami  "Mums". Det är ju fantastiskt roligt att få paket. Jag blir som ett barn på julafton. 
 Klara sover en stund nu och Elsa är hos en kompis, gissa vad jag ska göra....

Tack för att du tittade in, lämna gärna en kommentar. (jag vet att jag tjatar)

kram maria

2 kommentarer:

Maritha sa...

ha ha .....ja du åldern kommer ikapp oss ibland minsann!! =) Själv är jag så närsynt att jag har i princip flaskbottnar till glas....
jag blir ju som du och kan nästan inte vänta tills jag fått av mej ytterkläderna om det kommit nåt i postlådan *mums* ;o)

SNYGG LO såklart vännen......dom är du ju en mästare på..

Kramen

Lilla07an sa...

Åååh, den va fin Maria :D