onsdag 4 augusti 2010

Hej hej...

Vill börja med att tacka alla er som hälsar på inne hos mig. En stor bamsekram till gulliga Louise och Maritha för era upmuntrande kommentarer. Jag blir så glad när ni tittat in och lämnat spår. Tack underbara ni!!!

En liten rapport från igår...jag tog mig an distressdynorna. Det var riktigt kul. Det flöt inte ihop, vilket har varit mitt dilemma med pennorna. Måste lära mig lite om hur dom olika färgerna funkar bara så ska det nog gå riktigt bra. Blandade med några tombows oxå. Lovar att visa resultat senare.


I lördags var vi hem till vänner som flyttat till ett nytt hus. Jag hade givetvis med en liten gåva...

Holken fick innehålla ett litet bidrag till något fint. Är så svårt att hitta på presenter ibland och den här gången stod det verkligen still.

Holken är gjord efter en mall i Magniola tidningen. Tror det var julnummret. Pappret är från Panduro, Tilda serien. Blommor från wild orchid, fjäril utstansad med MS stans som jag fått låna.

Hoppas ni får en trevlig dag. Vi ska åka en sväng till Ikea, Elsa ska titta på en ny säng. Kanske blir lite annat smått och gått också :-)

kram

2 kommentarer:

Louise sa...

Naw! Det kändes underbart med den där kramen *kramar tillbaks* Jag är ju ett av dina största fans ;) *rodnar*
Den där holken var ursnygg och jag måste säga att den vat den perfekta presenten att ge bort till ngn som flyttat till nytt :)
Dom måste ha blivit superglada. Och den är gjord i stilrena papper så den kommer säkerligen få stå framme. Lycka till stämpeln var pricken över i :)

Ha en trevlig dag! Hoppas Elsa hittar någon bra säng ;)

Kram!

Maritha sa...

OHHHH tackar för den goa kramen kära du.....håller med min lilla Lojsan,det är så mycket fint här att titta på att man nästan storknar....vill inte missa en enda sak du gör!!
Holken är heeeelt perfekt och tack för tipset*hi hi* jag har en kompis som just flyttat till ett hus(hon är oxå från edsbyn) så nu ska jag skaka fram den tidningen och göra en holk jag me...

Kram kram