tisdag 24 augusti 2010

Hej,hej...

Idag har jag varit hemma med flickorna. Det blir ju inte alltid som man tänkt sig. Både jag och Johan har lite svårt att vara hemma den här tiden då han är lärare och jag förskollärare. Vi startar upp terminen nu och har nya barn/elever. Men imorse vaknade vi och Elsa hade feber. Då är det bara att ställa om. Det är ju den tiden också, när alla träffs igen efter semestrar och lov, bacillerna frodas och vi blir snuviga. Det har vräkt ner regn här hela dagen så det har inte varit helt fel att få mysa med flickorna. Det har ju också givit mig lite tid här vid datorn.


Tänkte nu visa ett kort med stämpel från The greeting farm. Jag älskar deras stämplar och skulle gärna vilja ha fler...men, men...det är ju mycket man vill ha. Jag köpte "Stella" för ett tag sen men har inte kommit mig för att använda henne förrän nu. Papprena på kortet har jag fiskat upp i spilllådan så det är en salig blandning. Jag har använt stämplar från panduro (swirlsen) och The girls paperie (klockan). Journalingrutan är från Maya Road. Fjärilen är en MS.

Det blir allt ikväll, dags att sova...

Tack för att du tittade in till mig.

Kram maria

4 kommentarer:

Louise sa...

Åh! Så snyggt! :) Häftigt du gjort med spillbitarna och de passar så bra ihop :)
Stella är också söt...Hm? Dags att köpa ett par TGF? Också?
Hoppas flickorna kryar på sig :) Visst är det ändå lite mysigt att få vara tillsammans sådär mitt i veckan? :o
Kram!

Maritha sa...

Super härligt kort du fått till(som alltid),smart sätt att få spillbitarna att gå åt...så fina dekos och en grymt söt stämpel. Toppenbetyg!! =)

Kramen!

Lilla07an sa...

Kom mailet fram?
/M

Unknown sa...

Hej!

Supersnyggt! Tänk att så olika mönsterpapper kan bli så snyggt tillsammans, hade jag klätt på mig så många olika mönster hade jag ju sett ut som en pajas. Kanske dum jämförelse???!!!!

Kramis Ingela