söndag 30 januari 2011

Julkort nr 4

Då var det dags för det fjärde julkortet. Fy den här veckan kändes det tungt. Hoppas det beror på att jag inte kännt mig så pigg. För det är ju många veckor kvar. Jag plockade en utmaning ur min lilla burk och kände lite på den. Men nä...det gick inte. Så jag tog en ny...nä inte den heller. Så den här veckan struntade jag in burken och bara gjorde. Då gick det bättre.


Granen är gjord med en stämpel från reprint som jag stämplat på mönstrat papper och sen klippt ut. Sen har jag stämplat med en julstämpel från magnolia i brunt och God Jul  från reprint i svart. Mönsterpappret är fram och baksida från MME. Ett enkelt kort blev det.

Kul att du tittade in...

kram maria

2 kommentarer:

Maritha sa...

SÅÅÅÅ himla fint med ditt "enkla" kort vännen,jag är ett stort fan av just dom enkla korten för jag tycker ibland att dom kan nästan vara finare än andra.....vet inte varför?? =) Ditt var ialaf helt galet snyggt och jag bara älskar den lilla granen du stämplat,tror det är "en-måste-ha-sak"....hi hi

Ha en skön söndag
Kramelikram

Lilla07an sa...

Jättefint kort Maria och tack så mycket för dina kommentarer inne hos mig. Bara jag som är så dålig på att gå bloggrundor och kommentera just nu.

MEN.... jag hakade upp mig på en mening i det här inlägget. "För det är ju många veckor kvar". Till vaddå? Jul? Du tänkte väll inte va förkyld fram till jul :S.
Min "gravid-radar" gick igång på det där.

När är nästa träff?

Kram /M