måndag 7 mars 2011

Ett kort...

Tänkte visa ett kort som jag gjort med en av stämplarna jag köpte av Louise. Det är alltid så kul att få jobba med nya stämplar. Och just nu njuter jag av att använda "våriga" färger. Jag vet inte om ni märkt det med jag har liksom kommit av mig med julkorten. Har inte riktigt den rätta känslan just nu. Men man vet aldrig när den dyker upp igen. Just nu håller jag mig till våren =)


Båda stämplarna är från magnolia. Jag gillar verkligen den här texten. Pappret i botten är från crate och de andra är spillbitar. Kortet är gjort utifrån en skiss som jag hittade inne hos Louise. 

Ikväll är jag helt slut. Jag har fött flera bäbisar tillsammans med några mammor från Västerås. Ett nytt program på 4:an som lockade fram en och annan tår.  Jag blir så rörd av att se sånna program. Kan ju gissa vad jag drömmer om inatt...

Tack för att du tittade in. Lämna gärna ett spår så jag vet vem som varit här. Har du inget konto kan du välja anonym. Man kan få trycka både två och tre gånger. Men det är värt det för jag blir så glad om du tar dig tid.

kram maria

4 kommentarer:

Cards By MI sa...

Underbart härligt kort. Superfärger. Och vilka söta tofflor du virkat. Tror jag ska gå och virka klart min robot i ren inspiration. Har en arm och ett ansikte kvar att fixa på den. :)
Kram
Marie

Louise sa...

Hej sötis!

Återigen, tack för länken :)
Vilket FANTASTISKT kort du gjort med den här söta Tildan. (varför sålde jag den?! ;) ;)) hi, hi!
Jag bara älskar dina maggies kort! Dem blir så läckra :)
Snygga papper o fin färgläggning lyfter allt!
Kram

Anonym sa...

Du är så duktig! Längtar till på lördag när vi får scrappa tillsammans igen!
Kram Åsa

Anonym sa...

Jättefint kort och ljuvlig Tilda som du färglagt helt fantastiskt! Tack för söta kommentarer på min blogg!

Kram Linda/Pieces by Pieces