måndag 14 mars 2011

Utmaning...

   ....hos scrapgalen den här månaden. Och jag har antagit den =)

Den här gången skulle man välja fritt bland deras alster, layouter och kort i bloggen och sen lifta det. Jag fastnade för en tag och fick en ide om att prova scrappa i måttet 6 x 12. Jag satt igår kväll och kunde inte sluta förrän jag var färdig. Så kul när man bara måste göra klart. Tagen jag liftat hittar du här (den lite mer rosa av dom) och min tolkning kommer här...


Bilden är på Elsa som poserar med en ny tröja på sin födelsedag. Papprena är från crate, biljett från MME, rosband från Websters page.

Nu ska jag försöka få mina små prinsessor i säng. Inte alltid så lätt =))

kram maria

2 kommentarer:

Maritha sa...

Superfin Lo i ett roligt litet mått.....ett sånt borde man testa,inte lika myckaet att förvirra mej över då kanske??!! *hi hi*
Kramen

Louise sa...

WOW! Helt sjukt coolt ju Maria! :) Jag gillar verkligen det här, är det inte svårt att inte få pynta så mkt yta?? Ja, jag får nog lova att prova på det här någongång ;) Läckert! Elsa är supersöt i sin nya tröja :)

Kram!