lördag 5 mars 2011

Hej på er...

Idag är det en sån där härligt solig dag här hos oss. Men sticker man ut näsan så är det risk att blåsa bort. Skönt med ljuset i alla fall. Min vecka har rusat fram i 110 och helt plötsligt så var det fredag igen. Hinner verkligen inte med. Det har inte blivit så mycket pysslat i veckan, jag och maken böjade titta på Millenium triologin och har varit fullt sysselsatt. Uch och fy vilka bra med sjuka filmer. Till något helt annat...

Förra veckan tror jag det var som min bloggis Louise satte ut några stämplar till försäljning. Jag passade på att köpa ett par och tänkte nu visa ett kort med en av dom.


Jag hittade en skiss inne hos Club Anya som jag använde. Papprena är spillbitar. Perfekt att använda till ett sånt här upplägg. Motivet är målat med Tombows.

Jag hoppas på lite mer pysseltid ikväll men först ska jag och flickorna på resturang och sen blir det titta på Mello med Elsa. Det är av stor vikt i en 6 årings liv =)

Tack för att du tittade in,

kram maria

2 kommentarer:

Maritha sa...

Superfint kort gumman och en snygg skiss du använt,vart ju hur bra som helst med spillpapper,det kan man behöva använda så det krymper lite i spillbitshögen....=)
Gulligt med den stämpeln och textstämpeln gillade jag MEGA mycket!

Kram till dej

Louise sa...

Snyggt! Du kan då arbeta med vad som helst och få det att se pangbra ut! Det var liksom inte så att jag inte gillade stämpeln..bara det att jag liksom aldrig fick till färgläggningen. Det har i alla fall du! Verkligen vackert!
Snyggt med massor av rååååååsa, håller med Maritha :) Jättesnygg sketch och vad bra att kunna använda spillbitarna ;)

Kram och ha en trevlig kväll :)