onsdag 21 juli 2010

Inte som vi tänkt oss...


Idag skulle vi åka på en minisemester, men det blir inte alltid som man tänkt sig. Lilla Klara fick magsjuka natten till igår och den vill inte ge sig. Hon är så sjuk lilla vännen. Jag ringde och avbokade stugan idag. Fy va tråkigt men sånt man inte rår över. Elsa har tagit det bra och är på gott humör. Lite mutor är det inblandat. Hon och Johan har åkt en tur och ska köpa en present. Kan man behöva när det inte blir någon semester med vatterutchbana. Hoppas hoppas att lilla fröken ska bli bättre snart. Jag är hemma med Klara som tagit sig en liten lur nu.



Tänkte att jag kunde visa ett kort som jag fick beställning på. Ett namnsdagskort...

Jag hoppas att farmor Christina ska bli glad. Papper från Websters page. Fjärilen är martha stewart som jag lånade av Åsa på scrapträffen. Jag passade på att stansa ut några, här har jag chalkat med lite turkos versadyna.

Tack för att du tittade in och lämna gärna en kommentar så jag kan hälsa på hos dig.

Kram maria

2 kommentarer:

Maritha sa...

OJ OJ .....så himla fint kort! Så fint och lagomt dekorerat. Vilket himla fint alfabet,jag skulle behöva mej ett nytt,men så svårt att välja.....=0)

Kram

Anonym sa...

Wow! Här hinner man inte med ;) Du har ju gjort massvis sedan jag kikade in sist (*kikade i och för sig in i seeeent i gårkväll men då orkade jag bara inte lämna ngn kommentar ;)*) Allt är otroligt fint och väldigt välarbetat :) Det är det jag gillar med att kika in här :) Rådiggar snöret som liknar pasta och det här kortet är så sött!

Måste vara tråkigt det där med Sylvias :( Jobbigt! Hoppas hon bestämmer sig för att finnas kvar - in buisiness ;)

Kram!