lördag 31 juli 2010

Hej hopp...

Jag har fått en till följare...och då blir man ju så glad. Va kul Maritha att "föjler" med.

Idag har det varit en dag full med vänner. Först kalas för Alva 6 år. Grattis Alvan!!! Och sen middag här hemma med vänner från Västerås. Härligt och mysigt att få fylla på det sociala kontot.

Igår började jag plocka lite uppe på mitt bord och tänkte göra ett kort...men plötsligt så var jag i full gång med en layout. Inspirationen flödade och då gäller det att passa på. Det känns som om det kommit fram en lite romantisk sida hos mig. Känner inte riktigt igen papper och dekos. Roligt när inte allt blir lika hela tiden, känns ju så ibland. "Midsommarflickorna" på bilden är , Klara och Elsa. Felicia som var på besök fick också vara med. Jag har använt papper från Websters page, lulluby lane och garden gala. Brads och blommor från prima och wild orchid. Rullarna har jag gjort av spill papper. För att göra flaggorna mer levande har jag limmat dit en lintråd, skurit ut dom och lagt på Glaze.

Nu ska jag nog ta tag i det där kortet...men man vet ju aldrig vart det slutar.

Tack för att du tittade in,

kram maria

4 kommentarer:

Maritha sa...

Hi hi tack för den lilla hälsningen!
LJUVLIG LO!! Helt underbar,jag blir lika sugen varje gång jag ser en sån där galet söt LO,men sen slutar det med att jag gör ett kort istället....mest bara för jag inte har en skrivare så jag kan skriva ut den bild jag vill ha PÅ EN GÅNG!
Kram på dej

Anonym sa...

Jag gillar verkligen den här också :) Du har bestämt på lite mer dekos nu än tidigare och de där vimplarna är alldeles ljuvliga! :)

Supersnyggt Maria och stort tack för att du accepterade min flyttinbjudan :)

Kram!

Louise sa...

Hej gumman!
Jag fick tyvärr flytta en gång till :(
Men nu hoppas jag på att bo kvar där för evigt;)
Nu finns jag här: http://louisesscrapperie.blogspot.com

Kram!

Sylvia sa...

Älskar papprena, älskar fotona, älskar dina LO.s! Du är såå duktig! Kraam!