måndag 18 mars 2013

Ett kort...


Hej hallå, 
Visar idag ett kort =) Jag har kämpat med min skrivare för att kunna skriva ut diggisar. Vi är inte helt överens än men när jag tog detta naturpapper så gick det rätt så bra. Motivet är från Saturated Canary. Jag har färglagt med mina tombow pennor. Inte så ofta jag dammar av dom heller. Det blev ett "bra att ha kort" utan text. 




Idag har jag Klara hemma som varit hängig i helgen. Vi har gått en promenad, spelat Wii och passar nu på att pyssla medan Stina sover. Jag tror att det står dekorera påskris som nästa aktivitet. Mysigt men i morgon är fröken tillräckligt frisk för förskolan =))

Tack för att du tittade in,

kram maria

5 kommentarer:

Maritha sa...

MEEEEN OJ OJ....vilket helt underbart fint kort!! Vilka dova fina färger och så snyggt med målningen på naturpappret!! *många ohhh:n och ahhh:n härifrån* =)

Kramen

Cards By MI sa...

Snyggt. Väldigt läckert kort tycker jag att det blev. Om det är bläck du skriver ut med, pröva att bara använda färgpatronerna och skriv ut i läge "utkast/draft". De har gjort något med det svarta bläcket så det inte fungerar så bra längre med alkomarkers. Bara ett tips, frustrerande när det inte funkar som man vill.

pysselsandra sa...

Hej =)

Så fint det här kortet blev! Värkligen snygt att skriva ut på oblekt papper. Och du är så ducktig på att färjlägga!! Helt otroligt vackert. Såg även dina fina LO utmaningar här nedan och jag tycker lika mycket om dom båda. Håller tummen för dig =)

Många kramar från Sandra!

Margareta sa...

Superfint kort du gjort! Tänk att det ska vara så krångligt med "maskinerna" ibland :( Du har haft trubbel med skrivaren och jag med mitt mobila bredband. Det är anledningen till att jag varit så osynlig här inne. Har allt besökt dig via iPhonen, men klarar inte att kommentera då :(
Nu är jag i fjällen och verkar ha ett mkt mer stabilt bredband, så jag passar på att kila runt hos mina bloggvänner allt vad jag orkar ;o)
Otroligt många fina LOs har jag njutit av här hos dig och ett fint kort med tag här nedanför!
Massor av inspiration har jag fått!! Tack!
O så hon växer, lilla Stina!
Ha det gott! Kram!!

Chris_P sa...

Jättefint kort!!!