måndag 25 mars 2013

Stora storasyster...


Jag fortsätter med mina bäbis bilder. Här har jag följt en bingo bricka inne hos Månadens utmaning. Jag har valt att ha med...
  • Minst tre mönstrade papper
  • Knapp
  • Olika typsnitt
  • Tag
Bilderna är på Elsa som håller Stina för första gången. Jag gillar själv att den här layouten inte blev så rosa. Kul som omväxling. Nu håller jag tummarna...


Här hemma har vi riktig sjukstuga. De två största flickorna och mannen är dålig. Blanda det med lite sömn så kan ni gissa hur glad och trevlig mamman är =)) Så farligt är det väl inte men jag håller verkligen tummarna för att jag ska klara mig.

Önskar er en trevlig vecka,

kram maria

2 kommentarer:

Jessica (Wilbes) sa...

Vilken fin LO !!
Riktigt mysigt ser de ut att ha syskonen.

Hoppas ni kryar på er och att du får sova lite.

Önskar er en frisk påsk.
Jessica

Louise sa...

Alltså, min lilla lo prinsessa!
Gud, så underbara bilder och läckert utseende :) Swirlen är så fantastisk :) Bättre än så här blir det inte!

Håller också tummarna! ❤