måndag 11 mars 2013

Liten, söt, torr...

Härliga måndag!!! Lugnet har lagt sig i huset nu när vardagen är här och barnen åter är på skola och förskola. Jag uppskattar lov när man slipper alla måsten men tycker också att det är lite skönt när var och en är ute på sitt. Stina har varit lite krasslig och passar på att sova ut nu när det är tyst och då passar jag på med mitt =))

I förra inlägget visade jag en Lo med bilder från första badet. Här kommer fortsättningen som blev lite mysigare. Att få komma upp och mysa in sig i handduken, det var lite bättre. 
Jag har använt samma pappers serie, echo park "this and that".


Vi har varit på BVC idag jag och Stina. Lilltjejen börjar bli stor, 7 månader. Förstår inte riktigt hur det gått till. Idag visade vågen 8,7 kilo och 72 cm lång.  Hon började krypa förra veckan så nu måste man vara med och passa på ett annat sätt. Men det är underbart. Hon är så go och glad.


Tack för att du tittade in,

kram maria

2 kommentarer:

Maritha sa...

Söta unge! :) ♥ ser riktigt go och glad ut.
Din LO är som alltid kreativ och bara helmysig.

Kraaaaaam

pysselsandra sa...

Hej Maria =)

Men vad mycket fint du har hunnit med att göra!! Vilken underbar LO på Sinas första bad och så den här då hon får komma upp ur badet som en fin fortsättning. Helt underbara papper du jobbat med och så snygt att låta blomman träda fram på kortet. Måste hålla med om att Stina är en go och glad unge med glimten i ögat.

Hoppas ni hade det trevligt på träffen i fredags? Jag tänkte på er och hadde så gärna kommit om jag haft tid.

Ha det så bra, kramar Sandra!