tisdag 12 mars 2013

Födelsedagskort/tag

För två veckor sen fyllde min kusin år och hon är själv väldigt kreativ och otroligt duktig på att teckna. Det är då lite extra kul att göra ett kort tycker jag. Hon fyllde 13 år och är inte så mycket för gulligt och rosa längre. För mig är det en liten extra utmaning när man ska tuffa till det. Jag lekte lite med mina distesser och stämplade dit en tuff tjej från TGF. Känner mig nöjd med resultatet och det viktigaste, födelsedagsbarnet blev nöjd. 


Jag och Stina har ännu en lugn och skön dag. Solen skiner så det blir nog en promenad för att hämta barn, härligt!!

Hoppas ni har en skön tisdag,

kram maria

4 kommentarer:

pysselsandra sa...

Hej Maria!

Men vilket anorlunda men fint kort du visar oss i dag!! Så häftigt att bara stämpla flickan på en tags och sedan jobba med lite färger och stämplar runt om!! Roligt att ni delar samma intesse att skapa, då vet man att den som får kortet också uppskattar det på ett helt annat sätt =)

Ha det så bra många kramar från Sandra!

ÅsaJ sa...

Men vilken snygg toffs! Rena rama Maria Montazami.... :-) Kortet var super det också så klart. Vad aktiv du har blivit, kul! Längtar till lördag! Kram

Maritha sa...

Vilken härlig tag du gjort min vän....Jag tycker det är så svårt att få till dom!! =)

Kramen

Sandra sa...

Vilket häftigt kort. Läckert avskalat men ändå välarbetat. Jättesnyggt!