söndag 10 mars 2013

Skissutmaning hos Lillblomman

Idag visar jag min andra Lo från träffen i fredags. Jag har tolkat Lillblommans skiss. Jag har vänt på skissen såg jag nu när jag var in och tittade =). Bilderna är på Stinas första bad. Det var inte riktigt vad hon ville just då. Papper och stickers från echo park "This and that"


Här hemma är det ännu en strålande dag. Johan och dom två största flickorna har gett sig ut på utflykt med skidor och matsäck. Lite avis men det kändes inte så praktiskt att ta med Stina. Så vi myser hemma och ska ta oss en riktigt lång promenad istället.

Hoppas ni också får en skön söndag,

kram maria

3 kommentarer:

ÅsaJ sa...

Åh den blev så himla fin!!! Älskar hur du får till det med färgerna! Ja nu blev det ju så att vi ses på lördag då... :-) Hörs mer! Kram

Ulrika aka LillBlomman sa...

Wow så fin! Och härligt minne att spara! Gillar hur du mistat bakom cirklarna! Tack för att du ville vara med! Kram!

Ulrika sa...

Vilken snygg layout!! Gillar det färgglada och vimplarna!