söndag 17 mars 2013

Veckans skiss # 11

Hej hej,

Idag känner jag mig extra nöjd =)) jag var på scrapträff i Bollnäs igår. Det blev sex färdiga layouter, en dekorerad påse, lite shopping och prat med trevliga människor. Det kan ju inte bli bättre. Tack "flickor" för en mycket trevlig dag. 

Jag hade med mig några skisser för att komma igång, bland annat denna från Veckans skiss # 11. 



Så här blev min tolkning...



Bild på Elsa och Klara som svalkar sig med glass på Buspalatset. Papper från echo park.

Idag blir det en lugn dag. Vi har en sjukling i huset så det blir nog lite soffhäng och sen måste jag packa upp allt från igår. Inte lika roligt som att packa ner.
Hoppas ni får en skön söndag.

kram maria

8 kommentarer:

ÅsaJ sa...

Haha tror vi satt och la in nästan samtidigt till veckans skiss! Den blev så fin din LO. Gillar dit upplägg massor!!! Tack för igår!
Kram

Maritha sa...

oj oj...6 LO:s....det va verkligen bra jobbat!! =)
Underbar är då denna ,som alla dina fina LO:S!!! =)

Kramen

Veckans Skiss sa...

Jösses vilket scrapflyt du måste haft;) Gillar att du valt så stora cirklar, blev kanonsnyggt.Tack för ditt bidrag till oss!

Maya sa...

Stilig at du har brukt så mange sirkler! Takk for at du tok utfordringen!

Tanja sa...

Kanonsnyggt med alla mönstrade cirklar. Älskar rundade hörn på foton;). Tack för ditt bidrag till VS och lycka till!

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Härlig LO i underbara färger. Kul att du fick så mycket skapat och hade en så kul scrapträff! Tack för din fina tolkning av min skiss!

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Härlig LO i underbara färger. Kul att du fick så mycket skapat och hade en så kul scrapträff! Tack för din fina tolkning av min skiss!

allram/ Jenni sa...

Jättefin LO och visst är det kul med scrapträffar. :-)