tisdag 5 mars 2013

Hej hopp...

Ibland flödar kreativiteten men ibland är det helt dött...så är det nu. Jag sätter mig vid mitt pysselbord men kommer inte igång. Ska träffa några av flickorna på fredag och hoppas på att få lite inspiration av dom =)
Istället för att skapa har jag tagit tag i min ärvda laserskrivare. Jag har fått liv i den och ska prova mig på digitala stämplar igen. Vi får väl se hur det går...

Jag hade en layout liggandes som jag inte visat. Våra (häst) flickor heter den. Dom är hästflickor ungefär sådär en gång om året och det är denna mamman glad för.




Inte så ofta jag använder mig av blommor på en layout men plötsligt så händer det =)
Papper från MME.

Tack för att du kikade in hos mig,

kram maria

4 kommentarer:

Louise sa...

Hej Maria!
Wow!! Så snyggt vännen, jag för min del rådiggar blommorna - det blev superbra på :) Underbara bilder på storasyrrorna och den där "medaljen" är så läcker :)
Hoppas ni har det bra!
Kram

Cards By MI sa...

Och fint blev det med blomstren. :) Mycket tjusig LO och trevligt att se dig igen. Hoppas du får massor med inspiration på din träff. Det är så roligt att se dina lo:ter.
Kramar
Marie

Petra/Paradise sa...

Hej vännen!!
Glad jag blev för dina ord inne hos mej!! :D
Tusen tack :)

Vilken härlig layout du gjort!
Själv har jag så svårt att få till blommorna på mina layouter..Men du lyckas fint!
Härliga papper du använt dig av! :D

Må gott!
kram Petra

ÅsaJ sa...

Kreativiteten tar vi tag i på fredag :-) Längtar! Fin LO!!! Kram