onsdag 6 mars 2013

Midsommar flickor...

Jag hittade en skiss inne på Inzpiras blogg som jag tolkade för nån vecka sen. Jag hade tänkt att skicka in den men tappade orken någonstans på vägen. Visar den här istället. 

Bilderna är på våra flickor som gjort sig midsommarfina. Papper och vimplar från MME.


Idag har vi haft en riktig sportlovsdag. Flickorna åkte längdskidor på fm och slalom på efm. Jag valde att titta på och gick en promenad istället. Någon måste ju vara med lille Stina också. Det är så härligt att komma in efter en dag ute. Stina tog sig en lååång sovstund så jag hamnade vid mitt pysselbord. Idag satt jag inte bara där och stirrade =))

Nu är det dags för Grays på tv, helig stund för mig.

Ha det gott,

kram maria

3 kommentarer:

Cards By MI sa...

Åhh vad härlig lo. Skulle inte ha något emot lite värme nu. Jätteläcker och somrig lo. Love it! :)
KRamar
Marie

Sandra sa...

Nej va läckert! Mysig layout med fina flickor! :) Jag kom precis från Sandras blogg och det är lika somrigt här! Vi går mot varmare tider.

Tack för kommentaren i min blogg! :) Hihi, ja, jag kan ju avslöja att det händer mer än en gång att jag svär och ger upp mitt i en vikning, men det är kul oxå! :) Ha en fortsatt trevlig sportlovsvecka och riktigt skoj på fredag! Kram!

Åsa/asamia sa...

En superfin somrig LO! Härligt foto!
Hoppas allt är bra, och att vi ses i Gävle 4 maj.
Kram