fredag 28 januari 2011

Ett kort!!

Hej på er...

...här hemma är det fortfarande lite sjukt. Fast det bara varit en vecka så börjar bli lite trött på den här förkylningen. Jag vill vara pigg och ha energi. Försöker ladda lite nu under dagen för ikväll bär det av mot Stockholm. Jag har haft den här helgen planerad i ett år och tänker inte missa den om dom så ska få bära mig. Det är jag och fyra barndomskompisar som ska träffas. Vi ska umgås, shoppa och uppdatera oss i varandras liv. Något som vi inte riktigt hinner med under året. Ska bli så kul!!! Jag har packat väskan med alvedon, nässpray och rinexin. Skam den som ger sig =)

Nu till kortet...

Jag hittade en massa färdigmålade motiv och tänkte att jag skulle fylla på min "till salu" korg som jag har här hemma. Det första kortet är med lite speltema. Det är en Filurstämpel från kortmakaren och papper från crate. Innuti har jag gjort en ficka för lotter eller pengar.


Tänk vad mycket fina papper det finns. Crate är en favorit just nu. Det är nästan så jag inte kan gå in och titta i alla dessa webbutiker. Och nu när alla nyheter kommer, jag blir tokigt förälskad överallt. Ja helt frisk kan man ju inte vara =)

Trevlig helg önskar jag er, lämna gärna en kommentar innan du går.

kram maria

2 kommentarer:

Maritha sa...

Jodå vännen,du är så frisk sååååå(ja om man bortser fr förkylningen så) Jag är just nu heeeeelt förälskad i maja-papprena,suck så fina!! Man kan ju nästan inte skära i dom förtusan! =)
Kortet är helt ybercharmigt och kommer nog passa nån glad köpare!
Ha en dunderrolig helg med dina vänner och krya på dej!
Kram kram

pysselsandra sa...

Hej Maria!

Men vad tråkigt att du har varit sjuk. Jag har också haft en förkylning som inte velat släppa taget om mig ricktigt en... Hoppas du får en super trevlig helg i huvudstaden!! Ditt kort är värkligen super fint. Häftigt med spelkorten som sitter på sidan om filuren. Jag har facktisgt också köpt den där filuren för jag tycker den är så fin. Ha det så bra kram jag =)