måndag 24 januari 2011

Skissutmaning...

Jag har gjort ett bidrag till Arkivets januari utmaning. Utmaningen är att tolka en skiss som finns på deras blogg. Lite spännande det här eftersom jag inte brukar skicka in mina alster så ofta. Så nu håller jag tummarna. Priset är ett scrappaket värd 200 riksdaler. Man har hela januari på sig så om du blev sugen så finns det fortfarande tid.

Så här blev mitt bidrag...



Bilden är på flickorna och våran söta gran som vi sågade ner tillsammans. Pappret är från crate och jag bara älskar dessa granar. Tyvärr så finns det inte så mycket kvar nu. Jag hittade ett gammalt måttband som jag börjat klippa bitar av annars så blev det sparsamt med dekorationer.

Det blir allt för ikväll, nu sover mina små spöken och jag ska passa på att krypa upp i soffhörnet.

kram maria

2 kommentarer:

pysselsandra sa...

Vilken härlig LO vad kul att du ska vara med och tävala!! Jag tror du har god chans att vinna för du är så himmla ducktig scrappare/kortmakare =) Ha det så bra, många kramar Sandra!

Maritha sa...

Klart du ska skicka in din tolkning,du är ju en mästare på Lo:s och tolkningar me....heja heja!! =)
Kramen