torsdag 13 januari 2011

Julkort nr 2...

Nu har det snart gått två veckor på detta år och jag har hunnit göra 4 layouter och 3 julkort. Det måste man ju ändå vara nöjd med. Jag har ju gått upp till heltid oxå och därför klappar jag mig själv på axeln en extra gång =)

Den här veckan stod det i julkortsutmaningen..."gör ett runt julkort". Så då gjorde jag det...


Jag har använt en stämpel från Magnolia. Jag älskar just den här, det är en favorit. Jag har färglagt med distresser. Papprena är spillbitar. Som dekoration lite olika spetsar, röda bär och kvistar som jag stansat ut med en MS stans. Jag satte i en öljett och ett litet snöre i motivet för att få en tag.

Det blir allt ikväll. En trött Maria ska nu krypa upp i soffhörnet.

kram på er,
maria

5 kommentarer:

Louise sa...

Mycket snyggt! :) Jag håller med, Paket Tilda är jättesöt, ändå sötare blev hon efter att du distressat henne ;)
Gillar spetsarna massvis!
Kul att du är så produktiv så här på det nya året, ny header har du också fått till! Snygg!
Kram!

Cards By MI sa...

Fint! Jättefint kort. Kul med runt. Borde nog börja med julkorten men jag har inte fått undan julen ännu så det känns lite knas. :)
Kram
Marie

Maritha sa...

SÅ snyggt vännen....och vad duktig du är som fått så mycket gjort,jag klappar dej oxå på axeln....klapp klapp!!! =) Så himla bra tänk att göra julkort redan nu,jag måste nog föröska jag me....=)

Ha en skön dag
Kram kram

Anonym sa...

Åh va fint det blev... Som vanligt! :-) Kram Åsa

Unknown sa...

Underbat julkort, gillar vekligen designen med att göra motivet på en tag. Du målar så fint.

Kram Ingela