söndag 23 januari 2011

Julkort nummer 3...

Fy...veckorna går fort och jag känner mig redan förvirrad med den här utmaningenm Jag måsta fram med almanackan och räkna. jodå... jag ligger rätt till. Det är fortfarande vecka 3 och det här är mitt julkort nummer 3. Tjohoo!!! Hur ska det bli, hur ska det gå...

Den här veckan stod det... "Gör ett julkort i färgerna blått och vitt"
Så här bidde det...




Hmmm..det är ju lite si och så med ljuset fortfarande. Så bilden blev lite mörk, sorry!!!

Papprena jag använt kommer från Maja design "vintertid". Stämpeln är inhandlad på rea och jag tror den kommer från reprint.

Nu blir det spännande att se vad det blir för utmaning nästa vecka. Jag måste göra färdigt en Lo först innan jag får ta en utmaning. En sak i taget, nästan ett måste för mig =)

Kram på er,    maria

1 kommentar:

Maritha sa...

MEN MARIA.......jag får ju spunk över alla fina julkort du gör vännen som jag inte har börjat med fast jag lovat mej själv...HJÄÄÄÄÄÄLP!!!!!! =) Du är en riktig stjärna du fialotta!!

ha det så bra
Kramen