lördag 8 januari 2011

Jag har "liftat"...

Nån dag här efter  nyår när jag tittade runt lite hittade jag en Lo på swe som jag bara blev kär i. Layouten är gjord av Hanna/fnys och den blev ett måste att lifta. Jag tittar in hos Hanna nästan varje dag och tycker att hon är en fantastisk scrappare och det blev därför lite extra roligt. Hennes Lo kan ni se genom att klicka på länken till swe lite längre upp. Min tolkning kommer här...


Bilden är på barnen och deras farbror med sambo och farfar. Dom tittar på bilder från en resa och då passade jag på att fånga dom "Tillsammans".

Pappret är från Kaiser "photo friendly", filtväxt från Prima. Texten har jag stansat ut med sizzix Endless love. Det är upplägget som jag liftat från Hanna.

Nu ska jag hoppa upp i soffan och mysa lite =)

Kram maria

3 kommentarer:

Louise sa...

Supersnyggt Maria! :)
Det där mönsterpappret är ju bara såååå snyggt :) Jag tror inte jag skulle klara av att göra ngt så snyggt av det dock. Jag skulle liksom inte göra det rättvisa.
Älskar fotot och din titel :)
Läckert!

Anonym sa...

Kanon snygg.
Trevlig söndag
Kram

Maritha sa...

HelLÄCKERT vännen!! Så härlig LO och jag blev lite sugen på att testa.....har bara 5 kortbeställningar jag ska beta av först! Men sen måste jag nog testa en LO(men jag vet att det kommer sluta med att jag blir galen) =)

Ha en skön söndag
Kramen