torsdag 27 januari 2011

På god väg...

Jag vet inte om det är lite små ångest som drabbat mig. Min äldsta tjej, Elsa, fyller 6 år om två veckor. Jag fattar inte att tiden gått så fort. Jag satt och bläddrade i mina album härom dagen och det känns som om det var nyss hon var bäbis. Nu är hon på god väg att bli stor, min lilla dam. Jag insåg i varje fall att det inte finns så många bilder scrappade på henne. Jag började med denna hobby när hon var typ 1 1/2 år. Nu har jag letat fram en hel hög med bilder som ska scarppas. Sitter här hemma och myser, blir alldeles varm i hjärtat.

Den här Lon blir den första...


Jag har utgått från en skiss som jag hittade inne hos Scrap och hobby. Tyvärr så var deras inlämningsdatum den 25/1 så jag är inte med i deras tävling. Papprena är från crate "restoration collection".

Idag är jag hemma och försöker kurera mig. Har fått nån förkylning igen så jag känner mig alldeles uppsvälld i huvudet. Blääää!! Ska inte klaga finns ju dom som har det värre. Men jag vill bli frisk, har en tjejhelg i Stockholm framför mig och den tänker jag inte missa. Ska krypa ner under filten en stund...

Hoppas ni håller er friska,    kram maria

3 kommentarer:

Maritha sa...

Härlig LO och visst är det lite jobbigt när man inser att åren går ifrån en i rasande fart....sen är dom ju så söta som bäbisar att man knappt kommer ihåg en enda sak som var jobbigt,fast det måste nog ha funnits sånna stunder me!?? =) Min "lilla tjej" fyllde ju 18 i tisdags och jag fick en ålderspanikattack.....huga,inga fler små bebisar?? Hur ska det gå!?? Nåja,jag får vänta på barnbarn ist...=)
Oj vad jag babblar....
Din LO är iallafall helt super som alltid!!

Kram kram

Unknown sa...

Vilken söt LO. Tur att det finns foto att titta på och minnas de små liven. Det är väl tur att man glömmer det jobbiga och bara minns det trevliga.

Kram Ingela

Lilla07an sa...

Åååh, den här gillade jag skarpt. Liftvarning på snöret där. Du får visa mig hur du gjort det å :)